Портфоліо


Назва навчальної теми
Тихий океан
Основний та другорядні навчальні предмети Географія

Навчальна тема Особливості природи океану,причини різноманітності природних комплексів

Вік учнів, клас
12-13 років, 7 клас
Стислий опис проекту 
 КЛАС ДІЛИТЬСЯ НА ГРУПИ.КОЖНА ГРУПА ЗА ДОПОМОГОЮ КАРТ АТЛАСУ ГОТУЄ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ПРИРОДУ ОКЕАНУ ЗА ПЛАНОМ:ПОЛОЖЕННЯ,РЕЛЬЄФ,КЛІМАТ,ПРИРОДНІ БАГАТСТВА І Т.Д.
Навчальні цілі
Проект спрямований на
§  Досягнення належного рівня сформованості вміння визначати та аналiзувати розвиток пізнавального інтересу до природи, творчих здібностей, формування свідомих мотивів і підготовка до свідомого вибору професії на основі тісного зв’язку географії з життям.
·         §  Формування інтелектуального розвитку, творчої активності, підготовки їх до праці та свідомого вибору професії;
§  Формування уявлень про природні комплекси
§  Формування уявлень про зв`язки між природними компонентами 
§  Формування вмінь самостійно набувати знання за допомогою карт атласу
При створенні презентації, публікації та веб-сторінки  продовжувати формувати вміння планувати роботу, стисло подавати результати досліджень, добирати відповідний ілюстративний матеріал, робити висновки
Належне використання цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві економіки знань. 
Опис оцінювання
На початку навчального проекту
·                     ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення формопитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
·                     обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання,  пропонування власних способів вирішення проблемних питань
На прикінці проекту
·                     захист власних проектів, оцінюванняствореної презентації,  оцінюваннявиконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей

Діяльність учнів
На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Д, обговорюютьпитання, консультуються із учителем.  Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження  в бібліотеках,  відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його,  планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з  рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють  у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення  матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.
Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Перерва Григорій Миколайович
Фах, навчальний предмет
 фах: учитель географії
навчальний предмет: учитель географії
Навчальний заклад
Дгабівський НВК 
Місто\село, район, область
смт.Драбів,Черкаська обл.
Контактні дані
PerervaGrygoriy@gmail.com
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
16. 08.-20.08. 2012 р.
Місце проведення тренінгу
Драбівський НВК
Тренери
Панченко Л.Г.

Немає коментарів:

Дописати коментар